Hastamızın durumu iyi

Temel bir gün hastaneye gitmiş. Bir bakmış ki köşede bir adamcağız hüngür hüngür ağlıyor. Temel sormuş:

- Ula uşağum niye ağlayısun?

Adam elindeki dört parmağı göstererek

- Kan tahlili yaptırmaya geldim parmağımı kestiler demiş..

Bu sefer Temel ağlamaya başlamış adam sormuş,

- Peki sen niye ağlıyorsun?

Temel de

- Ula uşağum ben de buraya idrar tahlili yaptırmaya geldumda demiş!!..

Bir daha kimse Temel ’e aptal muamelesi yapıpta gülmesin..

Bu ülkede okumuş ne Temel ler varmış.

Bu yaşa gelmişim, hayatımda böyle bir haber okumadım.

Haberi Hürriyet ten başlığını olduğu gibi kesip blog’a yapıştırıyorum

Dokuz Eylül Tıp Fakültesi Hastanesi´nde gözündeki katarakt ameliyatı olmayı beklerken yanlışlıkla rahmi alınan 55 yaşındaki Saadet. K.´ya iyileştikten sonra katarakt ameliyatı yapılacağı açıklandı.

Dokuz Eylül Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekim Yardımcısı Doç. Dr. Hüdai Çatalyürek, hastanede yanlış ameliyat sonucunda rahmi alınan 55 yaşındaki Saadet K.’nın durumunun iyi olduğunu söylüyor.

!!.. Ulaa..!!

Bide baş hekim "durumu iyi " diyor.

Neyi iyisi yav.. Kadının rahmi gitti..

Ben anlamıyorum!!..

Bu nasıl iştir!!.. Bu nasıl hatadır!!..

Hastayı amuda kaldırıpda mı ameliyat yaptılar!!..

Göz nerde!!.. rahim nerde!!...

Allah.. Allah..

Böyle bir yanlışlığı mezbaadaki kasaplar bile yapmaz.

!!..

Oyy.. oy daa.. oyyy

Ben daha hayatta katarak ameliyatı olmam valla.


Önceki Sayfa

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu gün Haziran'ın on beşi

Artık nerde bir yıldız kaydığını görsem hep gözlerimi kapatırım

Elif dedim Be dedim