Pier Loti sizi çağırıyor!

Pierre Loti kimdir?

Asıl adı, Louis Marie Julien Viaud dur.

1850-1923 yılları arasında yaşamış, Rochefort’ta doğmuş, ünlü bir Fransız roman yazarıdır.

Eserlerinde aşkı, umutsuzluğu ve hayatın sonu ölümü anlatmıştır.

Devamı mı?

Valla bende yok!!

Yine de çok mu merak ettiniz?

Google'a sorun imini, cimini anlatsın size..

Bir de..

İstanbul' un 7 tepesinden biri olan Pier Loti Tepesi var.

Nerde mi?

Eyüp'te..

İşte her şeyi bir tıkla bilen Google, orayı anlatamaz size..

İki saat "Bunu mu demek istediniz"!! deyip, durur.

!!..

Oranın devamlı müdavimi olan ben:) yani bana sorsanız sadece bir kere olsun o atmosferi yaşayın derim..

Kartal yuvası görünümlü, hemen ayaklarınız altındaki panoramik şehir ve altın boynuz haliç manzaralı muhteşem bir mekandır.

İnce belli bir bardak çayı dostlarınız ve arkadaşlarınızla sohbet edip, karşlıklı yudumlarken püfür, püfür esen yayla havasının demini İstanbul da..

Yalnız ve yanlız..

Pier loti tepesin de alırsınız..

Nerdenmi biliyorum?

02. 05. 2010 pazar günü saat 13, 00 de yine toplanıyoruz.

Gelin, görün derim ben:)

Kimler mi gelecek?

Sayın yazarım ve tüm dostlar..

Kısaca..

Ucurtmalar gibi hafta sonu ipini koparmak isteyen herkes:)

Bekleriz efem:)

İletişim; www.atalartur.com


Önceki Sayfa

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu gün Haziran'ın on beşi

Artık nerde bir yıldız kaydığını görsem hep gözlerimi kapatırım

Elif dedim Be dedim