Mizahın dip yaptığı an!

Diyorum ya mizah yazmak için düşünmeye gerek yok diye.

İşte sizlere onlardan biri daha...

Ben çocukken rahmetli babam bir yere çabuk gidip gelmem için beni gönderdiğinde hep “ Ulaa.. uşak, ahaa baag haburaya tügüreyrum, tügürüğüm gurumadan az zamanda ha burada olacagsun, ona göre goşa goşa git, gel, yoksa garışmam “ derdi.

Rahmetliden çok korkardım. Tükürüğü kurumasın diye gönderdiği yere dur durak vermeden bir nefeste gidip gelir, her seferinde daha rahmetlinin yanına bile gitmeden ilk önce tükürüğün başına gelir, kontrolü yapıp “ Ohhh bee daha kurumamış” der sonra “ Baba tükürüğe baktım daha kurumamış, bütün işleride hallettim” deyip, rahmetliden alacağım kuru bir aferinle işi halleder, gözüne girmeye çalışırdım..

Bugün..

O babanın oğluyum ya:)

Acil olan dünden kalan işlerin bitmesi için Mustafa'yı çağırıyom.


- Buyur abi.

- Mustafa bu bankaya yatacak, bu malzeme filancıya gidecek, şunuda şu adrese götürecen, ordanda bunu alcan bir nefeste bu işleri bitirip hemen gidip, gelecen. Ona göre durmak, durakta bekleyip mola vermek yok. Tamaaammı..

- Tamam abi.

- Haa.. Mustafa..

- Efendim abi…

- Ahaa.. bak buraya tükürüyom. Tükürük kurumadan burada ol.

- Tamam. Anladım abi.

- Hadi bakayım göreyim seni...

Aradan 1 saat geçiyor ve umduğumdan çabuk geliyor bizim Mustafa. Kan ter içinde nefes nefese..

- Abi, abi bütün işleri hallettim.

- Öylemi! Aferin leyn. Dur bakim tükürük kurumuşmu!!.. Hımm daha kurumamış. Tekrar aferim sana. Teşekkür ederim.

- Bişi değil abi. Başka bir iş varmı?

- Şimdi git dolaptan soğuk bir meyve suyu al, biraz dinlen.

- Tamam abi..

Her ne kadar biz çocukken bir kuru aferinle işi idare ederdik ve o bize ödül gibi gelirdi ammaa şimdi zaman değişti, napcan. Artık kuru aferinle iş yürümüyor. Aferini biraz sulandırıp elamanları ufak tefek şeylerle ödüllendirmem, işe motive etmem gerekiyor.

Neyse..

Masamda yoğun işe dalmışım. Kapı vuruluyor. Mustafa..

- Abi..

- Ne vardı Mustafa nee

- Abi abi dinlendim.

- Eee ne vaar!!

- Abi, bu meyva suyu nereye gidecek?

- !!.. NEEYYY.. !!.. Hey Allaim yaaa..!!!..


Önceki Sayfa


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu gün Haziran'ın on beşi

Artık nerde bir yıldız kaydığını görsem hep gözlerimi kapatırım

Elif dedim Be dedim