Bu ayakkabı nerden geldi?

Koskoca Amerika Birleşik Devletlerinin başkanı Irak ta tabiri caizse Dünya ya madara oldu.

Ayakkabı havadayken Bush un o şaşkın ve korkak bakışlarını hatırladıkça gülmekten bir hal olduk..

Olay sonrası gazeteci bilinmeyen bir yolculuğa çıkartılmış.

Bence Amerikalılar bu olayda sonra Bush a ayakkabıyı fırlatan Irak lı gazeteciyi kesin Ebu Garib e yada Guatamalaya atarlar.

Orda nemi olur??

Amerikalı işkenceci asker, gazeteciye hararetle bağırarak sorar..

- Ulan ?=)(/&%+^’! gel bakayım buraya.. Sen kim oluyonda koskoca USA devlet başkanına ayakkabı fırlatıyon. Söyle bakayım bana ha..

- Abi, ben sadece laf attım. Ayakkabı bana ait değil. Vallada billada ben fırlatmadım.

- Hadi lan.. yalan söyleme. Bütün dünya canlı yayında izledi. Görüntülerde bile var. Ahaa bak.. Bu nee peki!!

- Ayakkabı..

- Eeee!!!..

- Tamam abi işte.. Sizde iyi bakın izleyin. Gerekirse FBI nız iyice baksın, araştırsın. Ben fırlatmadım diyorum size. Ben sadece laf attım. Ayakkabı bana ait değil.

- Hass?=)(/&%+^’! lan.. Laf atmışmış. Bu ayakkabılar nerden geldi peki başkanın başına??

- Bakın abicim anlamıyosunuz!!.. Ben lafı atarken, lafımın ucuna bu Türk ler ayakkabı bağlamışlar. Onlar yaptı ne yaptıysa, valla billa ben yapmadım. Ayakkabılar onlara ait. Benim hiç bir suçum yok.

- !!!..

Not: Bizdeki yazılı ve görsel basına bakılırsa adam doğru söylüyor. Ayakkabılar TM. Artık yorumlarıda siz yapın. :)


Önceki Sayfa

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu gün Haziran'ın on beşi

Artık nerde bir yıldız kaydığını görsem hep gözlerimi kapatırım

Elif dedim Be dedim