Biri bana anlatsın o zaman nedir bu?

Yazıma bu başlığı attım.


Neyse.

19 yıldır İş Bankasının müşterisiyim. Şubenin çalışanlarından bile eskiyim.

Maximum cular tarafından dolandırıldım.

Olay aynen anlattığım gibidir. Belgelidir.

Tarih: 23.05.2008 Saat: 10.00 Bankaya telefon açıyorum.

- Buyrun iş bankası..

- İyi günler hanfendi.. Bana gelen ekstrede kredi kartlarımın son ödeme 26.05.2008 günü. Lütfen hesabıma bakarmısınız? Müsaitmi?

- Hesap numaranızı ve kredi kartlarınızın numaralarını söyler misiniz?

Hesap numaramı ve kredi kartlarının numaralarını söylüyorum. Kadın 4 adet kredi kartlarının hesaplarını tek tek çıkarıyor. Telefonda bana aynen şöyle diyor..

- Beyefendi hesabınızda 1.182.00 YTL var. Kredi kartlarınızın toplam borcu 904.00 YTL. Ayrıca bilgisayarımda hesabınızdan otomatik çekilmesi için talimat var.

- Tamam hanfendi. Lütfen unutmayınız. Daha önce bir kaç kez unutuldu. Boş yere faiz yazdınız. İsterseniz şimdi çekebilirsiniz. Pazartesine kalmasın.

- Siz hiç merak etmeyiniz beyfendi. Bankamız otomatik çeker.

- Peki tamam sağolun. İyi günler

- İyi günler

Buraya kadar her şey normal.

Tarih: 27.05.2008 Saat 11:00

- Buyurun İş bankası

- Hanfendi iyi günler. Hesap bakiyesi öğrenecektim.

- Lütfen, Hesap numaranızı söylermisiniz?

Hesap numarasını söylüyorum. Aldığım cevap aynen

- Beyefendi hesabınızda 1.182.00 YTL var.

- Hanfendi.. kredi kartlarını yine tahsil etmedinizmi?

- Bir saniye bekleyiniz. Bakayım.

Aradan 5 dakika geçti.

- Beyefendi hayır tahsil edilmemiş. Telefon açıp hatırlatmanız gerekiyordu. ( *=)(/&%+^'! Eskiden Kendileri açıp hatırlatıyordu)

- Eee Cuma günü açtım hatırlattım.

- Bilemiyorum beyfendi.

- Bakın, bunu daha önce üç kez daha yaptınız. Boş yere bana faiz ödettirdiniz.

- Bilemiyorum beyfendi.

Ardından müdür yardımcısını telefona istiyorum. Gereksiz boş tartışmalar, restleşmeler sonucu kredi kartlarının iptal edilmesine kadar olay gidiyor. Perşembe günü yani bu gün sabah bankadayım.

- Beyfendi kredi kartlarımı iptal ettirmek istiyorum.

Çocuk oldukça şaşkın bir halde..!!

- Neden beyfendi.!! Yıllık aidatlar yüzündenmi?

- Ondan olsa aidat parasını gerimi ödeyeceksiniz?

- Valla.. itiraz ettiğinize dair talimat yazarsanız iptal edebiliriz.

- !!!.. ( Ah benim kafama )

Olayı aynen anlatıyorum.

Çocuk hesaplara bakıyor ve..

-Hımm.. Haklıymışsınız beyefendi. İsterseniz sizi müdür yardımcım ile görüştereyim.

-Lütfen beni onunla muhatap ettirmeyiniz. (Tartıştık ya.. )

- Peki siz bilirsiniz.

- Yalnız bir şey bir şey söyleyebilirmiyim.

- Buyurun

- Benim kredi kartlarında ne kadar maxsi puanım var.

- Bakayım beyefendi.. 127.00 YTL

- Hımm.. Peki bunu ben nakit olarak alabilirmiyim sizden.

- Bir dakika sorayım.. !! Hayır beyfendi anlaşmalı yerlerden ancak alış veriş yapabilirsiniz.

- Tamam anladım.

Çocuk el cabukluğu ile kaş göz arasında hemen kredi kartlarını kırıyor. Ardından hemen ben..

- Beyfendi benim maxi puanımı nasıl halledeceğiz?

- Artık çok geç. Onu kredi kartlarını iptal ettirmeden önce düşünecektiniz.

Aramızda tahmin ettiğiniz gibi bir tartışma daha çıkıyor. Sonuçta

Hakkımı sizin hepinize helal etmiyorum.

diyorum ve çıkıyorum.

Şimdi soruyorum? Biri bana anlatsın o zaman nedir bu??


Önceki Sayfa

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu gün Haziran'ın on beşi

Artık nerde bir yıldız kaydığını görsem hep gözlerimi kapatırım

Elif dedim Be dedim