Trabzon uçağı

Karadeniz bu işte..

Bildiğimiz Temel fıkrası değil..İşte size gerçek olay..

24.02.2008 Yer: Trabzon hava alanı Trabzon / İstanbul uçağı..

Kalkışa hazırlanıyor.. Kemerlerler bağlandı.. Aniden!!

" Oy benim sevdiceğumda olur mi boyle keder/ of Sürmene Yaylası da onbeş doktora bedel"

Elinde cep telefonla konuşan yaşlı bir amca..

-Pindum. Pindum. Ula baha bak. Haçan söyledin mi uşaklara peklemesunlar.. Haah eyi, eyi aferim.

Heyacanla koşuşturan hostes..

-Beyfendi.. beyfendi.. lütfen cep telefonunu kapatır mısınız?

-Bi dakka kizum. Hah tamam nerdesünüz şimdi baha söyle.

- Beyfeeendi, beeeyyfendiii.

Amca sinirlendi..

-La ne oldi!! Ne oldiiii!! Ne oldi sana!! Peyfendiii, peyfendiiii.. Ne var neee bağiraysun? Haçan duyayrum seni. Sağur değilum daa..

-Lütfen cep telefonunu kapatır mısınız?

-Bi dakka.. Hah kördüm.. Tamam anladum. Haşimdi kapa inende göruşiruk.

Hostes e ..

-Hah ne oldu söyle baha şimdi??

-Beyfendi duymadınız galiba? Az öncede kaptan pilotumuz konuştu. Uçakta telefonla konuşmak yasak.

-Baha pak hanım kizum.. Abdestliyim. Açtırma ağzumi şimdi. Dişarisi ile konuşmayrum.. Hanimla konişayrum. Aha pak en önde ordadur el sallayur. Gördünmü oni.. Pen uçağa arkadan, hanim önden torinumlan bindi. Gaybettuk birbirimizu.. Ona sorayrum nerdesun diye..

-Tamam. Neyse beyfendi. Lütfen telefonunuzu kapatın.

-Aha kapattum gördün. Ha şimdi sen git o gaptanına söyle uçağı kıbleye çevirsin. Namaz kılacağum.

Bana...

-Allah, Allaaah.. ula manyakmidur nedur, habu?

-Haklısın bey amca sanki bana da öyle geldi.. Sen istersen teyzeye söyle de telefonunu kapasın he..

-Niçun?

-Valla bilmem. Bu cep telefonlar uçakta açık kaldı mı uçağı düşürüyormuş.

-Ne tersun!! Baha kimse öyle pişey soylemedi.

-Valla bende haber ajanslarının yalancısıyım. İsparta daki uçak o yüzden düşmüş diyorlar.

-Uyyy. Tur uşağum tur o zaman..

Ön taraftan bir ses..

"Gel ha boyle gel ha böyle bu yana/ Birşey diyeyim sana/ Sevdan öldürdü beni oy/ Kül oldum yana yana ...

-Aluuu.. Ula gari penum.. Kapali tut telefonuni kapali.. Habu ander uçakta açık kaldimi uçaği tüşüreymuş.

-!!!!? ( Duyamadım ama muhtemelen teyze " Haçan kapali tutacağum ne diye açturaysun dedi")

Amca sinirlendi..

-Ula öyle değil. *=)(/&%+^'! PİLİNİ ÇIKAR, PİLİNİ anladun mi...


Önceki Sayfa

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bu gün Haziran'ın on beşi

Artık nerde bir yıldız kaydığını görsem hep gözlerimi kapatırım

Elif dedim Be dedim